jak mierzyć okna?

FAQ

I. Rejestracja

1. Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Kliknij na klawisz rejestracja w prawym górnym rogu ekranu. Następnie w sekcji MASZ KONTO znajdź link NIE PAMIĘTASZ HASŁA?, podaj e-mail jaki użyłeś podczas zakładania konta. Na niego wyślemy twoje hasło.

2. Czy muszę być zarejestrowany aby dokonać zakupów?

Nie, istnieje możliwość dokonania zakupów w naszym sklepie bez zakładania konta.

3. Jak dokonać rejestracji w sklepie dekorujonline.pl?

Istnieją dwie możliwośći. Pierwsza po otwarciu strony kliknij na link REJESTRACJA i wypełnij poszczególne kroki lub też podczas finalizacji zakupów utwórz konto.

4. Czy mogę edytować dane adresowe, które podałem podczas rejestracji?

Tak, zaloguj się do swojego konta i otwórz zakładkę moje adresy lub też moje dane osobiste - tam możesz edytować każdą podaną przez ciebie informację podczas zakładania konta.

5. Czy jest możliwość zamówienia karty podarunkowej?

Tak, wystarczy napisać do nas maila. Karta podarunkowa może mieć dowolną wartość. Wszystkie szczegóły i regulamin zostanie dostarczony do Państwa drogą elektroniczną. 

II. Zamówienie

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji wynosi maksymalnie 21 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy iż zlecenia od razu przekazujemy do realizacji na halę produkcyjną, dlatego czas zrealizowania zlecenia jest krótszy. W przypadku gdy materiał musimy zamówić z magazynu w Holandii, wtedy czas wydłuża się, ale nigdy nie przekracza 21 dni roboczych.

2. Czy mogę sprawdzić status zamówienia?

Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy, wówczas podamy status zamówienia

3. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?

Nie, przystępujemy do realizacji zamówienia w momencie jego opłacenia. Nie istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze przesyłki.

III. Wymiana i zwroty

1. Czy mogę zwrócić produkt?

Produkty zrealizowane na indywidualne zamówienie zgodnie z obowiązującym prawem nie podlegają zwrotowi.

2. W jaki sposób zgłosić reklamację?

Prosimy o zgłoszenie mailowe pod adresem sklep@dekorujonline.pl w ciągu 2 dni od otrzymania wadliwego produktu.

3. Co zrobić jeśli opakowanie z produktem dotarło do mnie uszkodzony?

Reklamację można zgłaszać pod adresem mailowym: sklep@dekorujonline.pl. W przypadku kiedy produkt uległ uszkodzeniu w transporcie niezbędny jest protokół uszkodzenia wypełniony wraz z kurierem oraz zdjęcie uszkodzonego opakowania. Tylko z tym dokumentem będą uwzględnianie reklamacje. Reklamacje zgłoszone bez dokumentu uszkodzenia nie będą uwzględniane.

IV. Darmowe próbki

1. Jaki jest koszt zamówienia darmowych próbek?

Darmowe próbki są bezpłatne. Koszt dostawy próbek ponosi sklep www.dekorujonline.pl

2. Ile darmowych próbek można zamówić?

Jednorazowo można zamówić 10 darmowych próbek. Istnieje możliwość ponowienia zamówienia.

V. Produkt

1. Czy firana/zasłona jest produktem gotowym do zawieszenia po otrzymaniu przesyłki?

- zakończenie taśma fala: tak, produkt gotowy do zawieszenia więcej>

- zakończenie taśma marszcząca: po otrzymaniu zasłony i firany należy zmarszczyć produkt pociągając za sznurki których zakończenie znajduję się na bokach firany/zasłony więcej>

- zakończenie kółka: tak produkt gotowy do zawieszenia więcej>

- zakończenie microflexy: tak, produkt gotowy do zawieszenia więcej>

2. Czy kółka do zasłon/firan są nabijane maszynowo czy też ręcznie?

Wszystkie kółka są nabijane maszynowo, zapobiega to ich poruszaniu oraz odpadaniu. Dzięki takiemu rozwiązaniu kółka są stabilne.

3. Czy kółka w dekoracjach okiennych można prać?

Tak, oczywiście.

4. Jak można prać roletę rzymską?

Nasz system umożliwia łatwe ściągnięcie materiału z rolety.Rekomendowane jest pranie chemiczne, aby uniknąć wstąpienia czy rozciągnięcia materiału, co może wystąpić w praniu tradycyjnym.

5. Czy można dopasować kilka rolet rzymskich, aby pręty były na tej samej wysokości?

Tak, przy zamówieniu dwóch lub więcej rolet które znajdują się na tym samym oknie, wzór i wysokość prętów będzie dopasowywany. W momencie zamówienia rolet warto zaznaczyć, że będą znajdowały się na tym samym oknie. Po wysłaniu informacji drogą mailową jesteśmy w stanie  odpowiednio dopasować rozmieszczenie prętów usztywniających na tkaninie rolety.

VI. Słownik pojęć.

1. Blackout

Materiał zaciemniający, zapobiega on wnikaniu światła i zapewnia prywatność zasłaniając wgląd do pomieszczenia wewnątrz. Skutecznie chroni przed przeciągami oraz zimnem i gorącem latem.

2. Inbeetween

Materiał pośredni między klasyczną zasłoną a firaną. Obecnie bardzo popularny w dekoracji wnętrz. Zamawiając dekorację okienną dowolnej szerokości karnisza z materiału typu inbetween otrzymasz ją podobnie jak firanę z jednego kawałka (nie jest zszywana z kilku części).

3. Microflexy/Fleksy

Typ zakończenia firan bardzo popularny w krajach takich jak Holandia, Belgia. Dzięki stałym fałdą nadaję szczególnie elegancki wygląd naszej firanie i zasłonie. Coraz bardziej popularny w Polsce. więcej>